My Husband Rocks

29 Oct

He sat through 2 very disturbing videos of birth… caesarean and normal birth… and he didn’t pass out or run out. (I was tempted to run away when I saw the caesarean… and when the placenta was delivered in the normal birth). I am proud he stuck it out, and that he’ll be with me when I deliver this little bundle. Proud to call him my husband!

4 Responses to “My Husband Rocks”

  1. scaredmom October 29, 2010 at 11:49 #

    Girl

    Hannes was by my toe ek gekraam het en ek het hoeveel keer vir hom gese om nie te kyk nie en toe kyk hy, gedink die man gaan op my opgooi.

    • Lizanne October 29, 2010 at 11:52 #

      Haha – nee Chris het did video gesien, en hy het genoeg sin om aan die kopenend van die bed te staan, ek weet vir ‘n feit hy sal nie naby die delivery kant gaan staan nie.

      • scaredmom October 29, 2010 at 11:55 #

        Hannes het ook langs my kop gestaan en toe sy amper uit is toe se hy dat hy wil sien, toe se ek vir hom moeinie kyk nie wan tjy kan dit nie handle nie. toe kyk hy. lol

  2. Lizanne October 29, 2010 at 12:22 #

    lekker dom… Chris sal gelukkig nie dit doen nie, ek wil nie eers dit sien nie.

Leave a Reply

